tirsdag, juni 20, 2006

Farvel til ein by


Den siste kvelden er komen. Bøkene er pakka ned, rommet er nyvaska og kofferten står klar i gangen for avreise. I kveld merkar sjølv kattane at det er noko i gjære her på tunet. Mitt landlege eksil er forbi, snart skal det berre vera minnet att etter meg både her i Tønsvika og i Tromsø.

Det blir for dumt å skriva noko om Tromsø og Tønsvika i kveld. Desse stadane står meg for nært no, ein eventuell tekst ville blitt både pompøs og pinleg. I staden får eg prøva og skriva noko når eg er vel heime på Tysnes om ei dryg veke.

Med sumaren kjem det og rolegare tider på denne bloggen. Om to veker startar sumarjobben min i Bergen, då vert det lite tid til blogging. Før det set eg meg altså på Hurtigruta til Lofoten, kor eg blir buande på eit herberge i Stamsund i ei knapp veke.

Eg lovar å koma sterkt tilbake, frå hausten av satsar eg på å blogga ivrig frå frå eit kollektiv i Schweigaards gate på Grønland i Oslo. God sumar!

4 kommentarer:

Stian Johansen sa...

Ha en god sommer Askild! Kos deg med det du skal gjøre. Vi snakkes.

Anonym sa...

Kos deg Askild! Vi prates neste gang æ tar turen til Oslo!

Bård

Anonym sa...

God sommer Askild! Tromsø blir litt tommere uten deg. Håper du kommer en tur på besøk snart!

Misha BB sa...

Snufs, jeg vet hvordan du har det.