lørdag, januar 13, 2007

Klar for ein rangel


Eg har pakka kofferten no. På toppen ligg ei nystroken skjorte, under ligg alt ein treng til ei vekes rangel. Eg skal ikkje på nokon kva som helst rangel. Den neste veka er det nemleg tid for årets viktigaste festival her i landet, det er filmfestivalen i Tromsø.

For dei som bur der, er Tromsø ein særeigen by heile året. Den uendelege vinteren, det løyndomsfulle nordlyset, alle dei seine nattetimane på byen og det evige mørkret, er berre nokre av bitane i bilete av byen som ikkje er heilt som andre byar. Men denne eine veka i året er det noko ekstra, nesten magisk over byen under nordlyset. Sjølv eg, som elles i året knapt ser ein film i månaden, kan ikkje anna enn å kasta meg inn i filmrusen.

I år har eg lovt meg sjølv at eg ikkje skal sjå meir enn tre filmar per dag. Eg skal unngå å bli immun mot gode filmopplevingar på grunn av overdose film, det har skjedd mang ein tapper festivaldeltakar før. I staden skal eg nyta ein passeleg dose film i sju dagar til ende...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har litt lyst å se 4:30, en av filmene pluss noen andre.

det var i alle fall morsomt å lage denne filmklipp-databasen: http://www.nordlys.no/kultur/tiff2007/article2498689.ece

ta en titt på de filmene du vil se.

hyggelig med 11m2? det blir vel lite med besøk da?

Misha BB sa...

3 filmer per dag? hmm... jeg tror nok ikke jeg klarer å holde meg under et snitt på fem, men jeg har tenkt å tone ned litt denne gangen jeg også. er jo ikke i tromsø så ofte, så man må jo gjøre annet enn å sitte foran et lerret å kope.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.